zaterdag 6 juni 2009

Terug naar Duitsland

Een beetje achtergrond info:

Juni 2006:
Na lang zoeken vind ik job in de "computer game industry" als 3d artist.
Het bedrijf: Crytek.
De locatie: Frankfurt, Duitsland.
November 2007:
Ik beslis terug te keren naar Belgiƫ. Ik vind een job bij in een Multimedia bedrijf als consultant. Nadien verander ik van job en ga werken bij Larian in Oudenaarde.
Februari 2009:
Na lang nadenken en veel overwegen beslis ik terug te keren naar Frankfurt, Duitsland om terug bij Crytek te werken. (met wat opslag natuurlijk :) )

15 Februari 2009:

Ik vertrek vroeg in de morgen naar Frankfurt.
Duinbergen > Brussels Airport > Frankfurt

Voor het vertrek nog even op de foto met de zus:


Ochtend van vertrek aan trein station Duinbergen:


Welcome to Frankfurt:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten